Батькам

Шановна Родино,

Мета нашого навчального плану полягає в тому, щоб зустріти кожну дитину на тому етапі розвитку, на якому вона є, та допомогти їй розвиватися максимально до її потенціалу. Діти розвиваються в схожій манері, але за розкладом, який є індивідуальним до кожної дитини. Це означає, що в будь-який час у класі перебувають діти, які мають різні рівні здібностей.

Одна дитина чотирьох років може вже читати та писати, коли у той самий час інша дитина тільки починає розпізнавати алфавіт. Та сама дитина, яка вміє читати, може бути соціально не адаптованою і не вміти спілкуватися з однолітками. Дитина, яка тільки починає розпізнавати алфавіт, може бути найбільш фізично спритною.

За допомогою навчального плану ми намагаємося задовольнити індивідуальні потреби кожного та допомогти дітям у всіх сферах розвитку: інтелектуальній, соціальній, емоційній та фізичній. Ми використовуємо те, що дістало назву комплексне виховання дитини. Це означає, що ми підтримуємо концепцію того, що малі діти розвиваються у декількох напрямках одночасно, і що всі ці напрямки рівнозначно важливі для дитини. Слід зазначити, що вони не тільки однаково важливі, вони взаємопов’язані між собою. Було зазначено науковцями, що соціальний/емоційний розвиток сприяє розвитку інтелекту. У той самий час без інтелектуальних здібностей, соціальний/емоційний розвиток дитини занепадає. Всі наукові дослідження вказують на те, що ці два види розвитку ідуть пліч-о-пліч.

Насолоджуйтесь! Подорож через дитинство буває один раз!